13/12 Third piece almost finished.

Är äntligen snart klar med mitt tredje plagg till kollektionen, känns skönt att det går framåt! Igår var jag dessutom i fotostudion hela dagen och gud vad roligt det var. Så himla mycket att tänka på med modeller, mina plagg, styling, blixtrar, reflektioner, bakgrund samt hur man fotar manuellt, för det är ju jag som ska göra allting! Men det kommer säkert bli suuuperbra. Tanken är ju att kollektionen är fotad innan visningen så att vi även kan ha någon form av installation/utställning och så att jag kan börja bygga på min designportfolio för Sofie Forsberg Design, wiiie!

Inatt drömde jag bara en massa mardrömmar, usch så himla jobbigt att vakna jätterädd flera gånger mitt i natten.. Så därför bestämde jag mig för att ta en liten sovmorgon istället och hoppade över luciamyset i skolan. Ska ta ett litet varv inom stan innan jag åker till skolan för att leta efter lite detaljer till mina plagg, sen har jag hela dagen och kvällen fram tills midnatt att arbeta. Det går framåt!!



PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0