Inspirational boost

Dag 6 - Min dag.
Egentligen inte något speciellt roligt att skriva om idag. Somnade alldeles för sent igårkväll för att ha gått upp så tidigt som jag gjorde! Klockan 8 stod alarmet på, och 8.30 var jag påväg cyklandes till gymmet för att köra ett 75 minuter långt kombipass Cirkelgym/Indoorwalking. Grymt härligt efteråt, men mindre kul att det verkligen ösregnade både dit och hem. Tur jag hade Emelie som sällskap! Jag kom hem, lagade lite pasta med fläskfile, sweetchilisås, stekt paprika och cremefraiche.. mums! Sedan blev det dags för stan och jag handlade massor inför resan.... Ett par skor, två par shorts, ett linne, en klänning, en galet stor väska som jag tänkte ha som handbagage, en klocka och 2 böcker! Allt ska jag ha med mig till bali är tanken :). Tog en liten fika i stan också och träffade vänner jag inte träffat på ett tag. Efteråt körde mamma hem oss och jag åt kvällsmat med familjen innan jag började organisera, packa och fixa massa kläder som jag tänkte ha med mig!
Blev riktigt lack när mina favoritjeans från Levis gick sönder idag... mina enda svarta jeans! Men fick göra det bästa av situationen, jag klippte av dem och sydde till dem till ett par shorts och jag lovar att jag kommer använda dem galet mycket! :) Nu ligger jag i sängen, har fixat till designen på bloggen som legat nere i ungefär 1 år på grund av diverse anledningar..... Hoppas inget liknande händer igen! 


Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick
Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Godnattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0