2011-06-15 ♥ 16:49

Många har frågat mig varför min blogg har legat nere, och här kommer svaret.

Tyvärr så finns det alldeles för många sjuka personer ute i världen, och inte minst på nätet. Det är någon, vet inte vem, som har tagit bilder på mig från min blogg, min facebook och mitt bilddagboken-konto. Där har de sedan skapat nya bloggar och facebook-konton med annat namn men med mina bilder.. Tråkigt tycker jag, men nu har jag fått ta bort alla bilder på hela min bilddagbok som jag faktiskt inte ens har varit aktiv på sedan säkert minst 1 år tillbaka. Jag har också fått sekretessbelägga delar av min facebook. Jag vet alltså inte vem personen/personerna är som gör detta, men det är inte första gången och märker jag det igen så kommer jag lägga ner allting en gång till. Tyvärr har det blivit ett långt uppehåll nu, men hoppas ändå att det denna gången ska kunna fungera utan att jag behöver anmäla saker.

Så nu vet ni! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0