Shoppingdags igen

Idag blev det en shoppingdag jag länge längtat efter (kanske inte min plånbok lika mycket..). Åt lunch med W på Lilla torg vid halv 12-tiden. Efter det blev det glass och fika med R, sedan bar det vidare mot en shoppingdag med Monks. 

På Indiska hittade jag ett galet snyggt klarblått linne, som är lite kortare och bredare i modellen med en ficka på ena sidan. 199 ;-


På Zara hittade jag en snygg rostfärgad tunn blus på rea för 199 ;-


På Zaras rea hittade jag även en röd jacka för 399 ;-.. lite tveksam till att behålla den dock.


Slutligen så blev det också en galen runda letandes efter ett perfekt rosa läppstift. Till slut hittade jag ett på Make Up store i färgen Mandy. Men tydligen så var det slut överallt i hela Sverige och på huvudlagret. Så det fick bli läppenna, i samma färg istället. Men tar man lite lipsyl på så blir det exakt som läppstift!

och såhär snyggt blev läppstiftet på.


Ögonbrynspenna från Åhlens, Viva La Diva




Tack för en riktigt nice shoppingdag Monki!


Kommentarer
Anonym

har mailat dig angående clutchen:)

2011-07-14 @ 23:52:34
URL: http://fashiontwistedbloppis.blogg.se/
Louise '

du har inte kvar din röda jacka fråm zara och vill sälja den va? har kollat omkring på tradera osv, men hittar den inte.. ångrar mig till max att jag inte kpte den förra våren.

2012-01-22 @ 17:19:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0