Dröm-sänggavel


En sänggavel jag verkligen bara hade kunnat se i mina drömmar - men den existerar faktiskt! Jag har letat överallt efter något sånt här, och inte hittat det. Men nu så.

Här får ni en bild på sänggaveln jag så gärna vill ha.


Tyvärr kostar den 6000, och jag tror inte jag är så villig att lägga den summan pengar på något sånt här när jag dessutom ska fixa massa annat i rummet också. Istället har jag fått en extremt bra idè... Jag är så pysslig, så varför ska jag inte kunna göra en sådan själv? Man behöver trä, tyg, knappar och vaddering! Och jag kan nästan lova att det kommer gå under 1500 kr! Tillochmed kanske under tusenlappen! När jag får tid över, så visar jag hur jag gör. Är ni intresserade av detta så kolla gärna in bloggen igen om ungefär 1-2 månader då har jag nog hunnit börja! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0