Att lära sig Photoshop


Jag använder själv väldigt mycket photoshop, och jag tycker inte det är något fel med det. Just att justera färger på bilder, ta bort födelsemärken, finnar medmera.

Det är många som frågar mig hur man lär sig använda photoshop, och det jag brukar säga till dem är att prova sig fram! Det är det absolut bästa sättet, och så har jag själv gjort.

Men för de som inte har tiden eller orkar sitta och prova sig fram, tänkte jag göra en liten photoshop-skola som det kallas. Jag är inte världens bästa på photoshop, men jag kan grunderna och hoppas kunna ge er lite att arbeta med! Det finns också säkert andra sätt att förändra en bild på, men jag berättar hur jag brukar göra iallafall.




Kommentarer
Marina

Ett tips om du vill lära dig mer är att beställa en dvd från www.moderskeppet.com för 149 kr. Nu när jag startat fotoföretag så fick jag ta tag i PhotoShop ordentligt och den har lärt mig mycket.

Kolla gärna bilderna.

Kram

2010-01-06 @ 21:48:47
URL: http://kjellander.st
Anonym

Hej igen! Jag tar bara betalt för fotona. 15 kr per foto i storlek 20*30...Har precis startat så jag vill mest ha in folk som vill bli fotade så jag får fler bilder till hemsidan.. :)...Säg till om du e sugen..

2010-01-07 @ 12:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0