13 december

Fick skynda mig sjukt mycket hem från lussevakan inatt, för att det blev lite senare än planerat. Så jag rusade in genom dörren, hann typ ta min väska för att sedan springa ut genom dörren mot bussen som skulle gå när som helst liksom. Men som tur var så hann jag, och redan på morgonen så hade jag en inlämningsuppgift som hade sin deadline idag, vilket gjorde mig ännu mer stressad. Framförallt för att jag visste att det skulle ta tid att göra klart den.. Men det blev bra till slut, och sen fick vi se finfint luciatåg och så.

Idag hände en liten rolig grej på geografilektionen. Vi har alltså hållt på att ha ganska stora arbeten om staden och stadsplanering, och gruppvis fick vi egna ämnen. Min grupp fick transport och framkomlighet. Så vi gjorde en spårvagn som gick ovanför gatorna som en ringlinje, och sedan innanför den så skulle biltrafiken förbjudas. Och dessutom så gjorde jag och Kim världens finaste modell på det för någon vecka sen, och idag hade vi tävling om vem som hade haft bäst idé... och gissa vem som vann? ;);) 

Såhär såg vår (jätte)fina modell ut... haha


PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0