you found me



Har precis ätit middag, och det var tänkt att jag och mamma skulle åka ut till olika affärer och kolla på tapeter. Men klockan blev tyvärr för mycket så affärerna har ju stängt.. så vi får åka imorgon istället! Har tänkt mig någon guldtapet av något slag på en vägg, antingen så ska den vara helt guldig, eller med något mönster, har faktiskt inte hittat någon som jag har fallit för ännu! Så om jag fortfarande inte hittar någon med snyggt mönster, så får det bli helguld. Har ni sett någon snygg tapet med guld i grunden, så säg gärna till! :)

Tråkigt med molnigt väder idag, det är tillochmed ganska kallt tycker jag! Tyckte ändå att det verkade som om det skulle bli soligt och fint nu när våren är kommen.. men nej då.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0