The spotlight needs to be realised.


                                                                      Jag & mamma

Nu sitter jag och gör det sista på labbrapporten som ska lämnas in imorgon. hoppas dock att jag mår bättre imorgon så jag kan gå till skolan.. Var där bara och gjorde matteprovet idag, vilket gick lite sådär eftersom jag mådde dåligt. Fast som sagt, jag kan inte göra allt, jag är ingen superwoman..?

Ska försöka lägga mig tidigare idag också, så jag inte behöver bli så fruktansvärt trött. Efter provet stack jag hem och sov i ungefär 4 timmar.... hoppsan säger man. Men jag får lära mig sova på nätterna istället! Annars så har jag varit ute på promenad med mamma i en timme, och sedan så har en målare varit här idag och kollat runt lite på hur det ska bli senare. Imorgon kommer en annan målare och kollar också, så vi får se när vi börjar måla!

Nu måste jag göra klart rapporten och sedan blir det nog lite tv innan sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0