Svininfluensan

Jag måste erkänna... Jag är RÄDD för att få svininfluensan. Jag vet att jag har lågt immunförsvar och har enkelt för att influensa. Dock vet jag att det är liten chans att man dör, för då måste man ha några andra sjukdomar av något slag också. Men vem vet. Det sprids otroligt fort och jag har redan märkt det i klassen att vi är mindre folk för många är sjuka.. Och vem vet om dom har svininfluensan? Fast iförsig är det ju bättre att dom är hemma än i skolan och smittar oss? Hoppas att ni - läsare inte heller blir smittade!
Vad känner ni?


Kommentarer
Amanda

Jag är asrädd för sjukdomen!

Jag vet precis som det där med att man inte skulle dö, högst troligt liksom.

Men ändå. Ha svininfluensan liksom.. det låter inte bra!

Sen när de går ut med hur man ska gå tillväga och sånt i skolan gör det inte lättare. Då känns det som att sjukdomen lurar bakom hörnet. usch!



2009-09-04 @ 20:00:39
URL: http://ershaagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0