Hittade min dagbok häromdagen..

Ja.. Min gamla dagbok tittade fram när jag städade. Jag såg den gula framsidan när jag lyfte på några böcker, och jag fick massor med minnen tillbaka. Jag började läsa lite ifrån början, och jag imponeras verkligen av mig själv att jag skrev så pass mycket, dvs. 2-3 sidor per inlägg när jag bara var 10 år gammal. Jag läste om vilka jag var kära i, vilken kompis jag bråkade med den dagen, och vad jag gjorde efter skolan den andra dagen osv. Men det roligaste var nog när jag lästa mina ''jag gillar'' listor. Det vill säga, jag skrev top 3 listor på Vilka killar jag gillade just då.. Haha typiskt en tjej i den åldern. Men det var väldigt sött iallafall. Jag läste vidare i dagboken och då märkte jag att det var ett inlägg där jag beskrev en födelsedagsfest jag hade varit på. Och OM det inte hade varit så att jag hade läst det, så tror jag aldrig att jag hade kommit ihåg vad som hände där. Nu kommer jag ihåg allt i detalj, men det är skrämmande att veta att jag hade glömt egentligen.

Nu efteråt så tycker jag det är jättekul att ha en dagbok där man har skrivit sina tankar i när man var mindre, för det upplever man bara en gång, men samtidigt så är det lite tråkigt att jag inte skrev mer än vad jag gjorde. Det hade varit så roligt att läsa det mer. Ska nog börja skriva dagbok igen. Alltså inte på bloggen, tyvärr skriver jag inte ut exakta känslor på bloggen, det hade nog bara misstolkats så jag vill inte riktigt ta den risken, plus att den är ju offentlig, så alla kan läsa den. Det finns nog personer man inte vill ska läsa just Det man har skrivit, så det är bättre att ha en dagbok som komplement till bloggen. Tycker jag iallafall!
PUSS & GODNATT

 



Kommentarer
Anonym

Skulle inte du kunna göra ett v-inlägg :) skulle va kul och se :)

2009-09-08 @ 12:25:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0