Gårdagen

Igår var jag i skolan som vanligt, men konsrtigt nog mådde jag inte så bra. Har haft huvudvärk mestadels av dagen. Tror verkligen det är något virus som går på skolan, många man pratar med mår lite halvkasst.. Hoppas inte det blir värre iallafall.
Efter skolan åkte jag och Emma K in till stan, där vi sökte en del jobb, lämnade vårt cv osv :). Hoppas att jag får något nu. När jag kom hem var jag ganska trött, så jag låg och kollad epå Project Runway en stund innan vi skulle äta. Sen åkte jag hem till Emma S där vi fick planerat väldigt mycket inför vår kräftis. Väldigt kul!

Idag har jag bakat 2 kladdkakor redan, och klockan är tjugo i 10 ? haha, nej jag är inte bara väldigt morgonpigg, utan det ringde på vår dörr kl halv 8 imorse. Det var min syrras kompisar som skulle åka till Göteborg med min syster, men så morgonpigg är inte hon, utan hon låg och sov när dom skulle hämta henne. Bra jobbat johanna!
Så jag vaknade och gick upp, sa godmorgon till kompisarna, och då visade det sig att dom trodde att jag var johanna! Ha-ha! Så lika är vi väl inte!

Nu ska jag åka och köpa fotbollskor, dom öppnar kl 10! hihi sen blir det match vid kl 3! :)

PUSS

Detta är då min storasyster och jag år 2006. Lika?



Kommentarer
Cassandra

Haha! Jag ser faktiskt skillnad på er, Jonatan däremot var helt säker på att du var Johanna ;P Men om ni hade haft likadan hårfärg så hade ni varit sjukt lika!

Kram

2009-09-08 @ 09:58:11
URL: http://makemee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0