Efter en dag i skolan..

Var inte så lång dag i skolan idag.. hade matte en stund på morgonen, sen var jag ledig från den andra lektionen vilket var sjukt chill! så jag satt i borgarshopen en stund istället. Efter filosofin, som förövrigt var väldigt intressant idag där det blev en ganska härlig diskussion, så hade jag bokat filmsalen. Så medan stina, lidia och kimsan åt så fixade jag där inne. Sen kom dom och vi satt och kollade på en film som kommer bli en typ ''källa'' till vårt arbete om Afghanistan. Så vi satt och kollade på den mellan halv 1 och halv 3, sen tog jag bussen hem och nu har jag precis ätit middag. Ska iväg på träningen snart där jag ska bli masserad för andra gången så mina knutor i låren går ut..

Vi hörs senare! :)

Jag och min storasyster i London våren 2006.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0