DOWN WITH THE ZOO'S

Engelskan som ska vara inlämnad imorgon är klar! Vi skulle skriva om djurs rättigheter - vilket kan låta jättekul(om man brinner för det), eller jättetrist(då man inte har någon speciell åsikt). och ja, jag är det senare alternativet. Det fanns då ''massor'' att välja mellan inom området djurs rättigheter tyckte min lärare. Medan jag satt där och tänkte, *undrar vad jag ska välja hm.............*. Det fanns bl.a. experiment på djur, päls eller inte osv. Jag kände att jag verkligen inte orkade göra det, men jag fick väl välja ändå. Det blev djurparker, Zoo's liksom. Och ja, det är ju nästan det ända ämnet som är väldigt enkelt att ha en åsikt om, vilket är skitbra för mig i detta läget. Det handlade typ om att djuren blev fruktansvärt behandlade i djurparker, man skär ner på deras utrymmen och deras utveckling som individ förstörs. Så.. DOWN WITH THE ZOO's!

sötis där...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0