Torsdag 12 Mars 09



Imorse vaknade man av att det var ljust i sitt rum! mysigt tänkte jag, och tog skinnjackan på mig påväg till skolan. men den turen hade man ju inte hela dagen.. När jag skulle ta bussen hem så snöade det ju såklart.. SERIÖST? DET ÄR MARS MÅNAD. VI BORDE HA SOL OCH VÅR PÅVÄG! :o
Förresten så var jag i skolan och hade redovisning på engelskan. Lektionen slutade vid halv 11, och det visade sig att mina andra lektioner var inställda! hihi, jag som egentligen skulle slutat halv 4! Fast självklart kom jag på att jag hade musikal-övning halv 3.. så jag satt i skolan, gjorde klart alla inlämningsuppgifter och pluggade lite annat. Var hemmavid halv 5 ungefär. och nu ska jag sätta mig och göra massa matte! Har prov imorgon och jag ligger ganska långt bak, + att vi inte har haft matte på ungefär 2 veckor i skolan... så tyvärr hoppas vi på att jag klarar provet överhuvudtaget.

Blir ingen träning för mig idag heller.. börjar sakna fotbollen nu när jag knappt hinner träna, och tyvärr är det väldigt tråkigt :(.

Tänkte passa på att tacka så mycket för dom söta kommentarerna som jag fick av Amanda och Maja den "11 Mars 09". Det är jättekul och jag uppskattar det mycket! :) så fortsätt med det!



Dagens låt: I gotta find you - Joe Jonas
Finns även med i filmen Camp Rock.

tjingeling!

HAHA, snö i marsmånad! yeah!



Kommentarer
Wille:)

Snygging där (:

2009-03-12 @ 23:19:04
Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se

2009-03-17 @ 20:51:59
URL: http://www.arntyochmirry.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0