Tisdag 31 Mars 09

Övat inför musikalen i ungefär 4,5 timme idag! puh...
Premiären är imorgon kl 19.00! Sen har vi även 2 st föreställningar på torsdag, en kl 14.00 och en 19.00! Ska faktiskt bli riktigt roligt, och jag är såååååå taggad! :)
Helgen var chill, tog det bara lugnt, eftersom jag hoppas på att mina körtlar i halsen ska försvinna så jag kan börja träna igen! Träffade älskling och sov där lördag/söndag. Mysigt väder har det blivit också, så sol och värme bidrog till att jag cyklade till dansen i söndags! WOW! haha.. riktigt skönt var det faktiskt!


Nu har jag precis valt ut kläder till musikalen imorgon, annars är väl allting också klart. Har giltig frånvaro nu i två dagar, så ja.. mitt lov börjar NU! ha-ha! (:


åh, måste bara säga att Linda Rosing valde verkligen RÄTT kille i dagens program! HUGO, han är ju en helt fantastisk kille, de hade personkemi från första början! Tyvärr höll det ju inte i längden.. men ni kan läsa mer och se vääääldigt mumsiga bilder på hugo på http://www.kanal5.se/rosing!

OBS!

Ska även kanske berätta, att mina inlägg försvinner där nere efter hand, i brist på plats. men för att se alla inlägg, så är det bara att trycka på ''allmänt'' under kategorier till vänster! Då får man upp alla mina blogginlägg från första början!



kramar från



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0