Onsdag 4 Mars 09

Jag har verkligen trott att det har varit torsdag hela dagen idag. väldigt konstigt. haha. Började skolan med 3 timmars lång uppsats-skrivning i svenska. Efter det gick man till matsalen och hade mattävling, eftersom det var potatisbullar så tävlade vi om vem som kunde äta mest. Och vem annars, om inte jag äter 9 potatisbullar OCH en tallrik med klyftpotatisar&chivapchi(eller vad dem heter?)?? haha. tyvärr så vann jag, men kände man ganska mätt resten av dagen och det var ju positivt :D!

Stack på träning idag också, joggingrunda som man verkligen inte pallar med, men ändå sprang man.. Inte så värst jobbig träning annars. Imorgon är det min enda sovmorgon! och det ska bli skönt:).


Nu måste man sätta sig och gå igenom hela engelskredovisningen jag ska ha imorgon, Sen ska jag också läsa 100 sidor i Anne Franks dagbok, den ej förkortade versionen.. och sen blir det godnattt!



Dagens låt: Dead and gone - T.I. ft. Justin Timberlake


tjingeling!


Kommentarer
johan-

vart har du dina mysiga morgon "stövlar"^^:D

2009-03-06 @ 17:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0