Onsdag 11 Mars 09



Idag var det ingen vanlig skoldag, utan man var på föreläsningar i Lund hela dagen som var inom ämnet naturkunskap. riktigt tråkigt, tyvärr. Somnade till några gånger på den första föreläsningen, och på den andra var det lite lättare att hålla mig vaken, men när hon sänkte ljuset lite mer så..
       Efter det promenerade jag, kim, emma, matilda, monika och ella in till stan för att äta lunch. Fick en trevlig guide-tur av en kille som knappt kunde svenska som visade oss vägen, SNÄLLT :)! Gick in på saluhallen och åt, självklart så käkade jag ryggbiff, klyftpotatis & bearnaisås! gottgott!
       Sen fick vi skynda oss tillbaka till tredje föreläsningen, den var väldigt bra och handlade om Miljögifter i Östersjön och i Östersjölaxen. Sista föreläsningen var också intressant, handlade om klimatförändringarna i världen osv.
       Tog bussen hem, och nu har jag bara pluggat lite, imorgon blir det redovisning i engelska och sen håltimme där man ska fixa en massa med Lidia. Efter det blir det övning inför musikalen och på kvällen träning & matteplugg, eftersom jag har prov på fredag!

I helgen är det MASSOR som händer!


Förresten så ska jag svara på kommentaren jag fick på inlägget ''Måndag 2 Mars'',
en tjej som undrade vad jag använde för locktång, och ja,
Jag använder en locktång från Babyliss, som kallas Babyliss Press n' Curl, finns att köpa i de flesta butiker och kostar runt 400kr.


Fortsätt kommentera, det är ju bara roligare då! :)

Annars så är det DETTA klippet som blir dagens låt:

http://www.youtube.com/watch?v=E8FcF8hvcwg

Man kan faktiskt inte göra annat än älska den här killen :)


tjingeling!

ryggbiff m. klyftpotatisar & bearnaisås. dock hade jag redan börjat äta.. MUMSSS! :D



några bilder från tjejmiddagen hemma hos Kim i lördes.





10 mars 2009
<3
Wilhelm Schultz


Kommentarer
amanda

snoka igenom hela din blogg :P

Och fasen vad bra du är på att sy!

2009-03-12 @ 09:59:53
URL: http://amandabettner.blogspot.com
Maja.

fina bilder=) måste bara säga att dina ögon på headern är sjukt fina:)

2009-03-12 @ 10:15:45
URL: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0