Måndag 9 Mars 09



Idag blev det en ganska lugn dag, tränade faktiskt precis!
I lördags var det tjejmiddag hos kim, kommer nog in bilder på det senare. Annars så var man i höllviken på fest och sen sov jag hos wille så jag kom inte hem förrän i söndags. Mådde ganska dåligt hela söndagen, hade superont i magen, orkade varken sitta vid datan eller kolla på tv, utan låg i sängen och läste en stund. Fick hoppa över dansen & så också, men sen åkte jag på kalas hos min kusin. och det var ju alltid trevligt, och magen kändes bättre.

Till min förvåning så börjar jag komma in i AnneFrank-boken. Den var dryg i början, men nu börjar den bli mer spännande och jag läsar till och med på bussen påväg till skolan!

Jag & mamma har börjat pyssla massa kort igen, kulkul faktiskt!

Dessutom är det bestämt att jag ska sy systers studentklänning, så jag ska antagligen iväg och köpa tyger, mönster och massa sånt någon dag snart. Sen hoppas jag väl på att få igång allt rejält under påsklovet! :)

Dagens låt: Eric Prydz - pjanoo

tjingeling!

                                                               bild från höllviken i lördes hos någon andreas.
                                                         wille, jag, ebba, lidia + några random personer! haha



                                               bild efter en kväll i julas när jag&mamma hade pysslat julkort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0