Måndag 2 Mars 09



Tyvärr är jag helt utmattad, sovit 2 timmar sen jag kom hem från skolan. somnade på bussen imorse och även på bussen hem.. inte bra alls. Försov mig imorse också, så jag hann inte till första lektionen, utan kom till andra istället. På onsdag ska man skriva svenskuppsats i 3 timmar, en argumenterande text. Det gäller verkligen att skärpa sig nu alltså.
Imorgon blir det beachvolley på idrotten - bellevuestadion!
På lördagkväll blir det mysig tjejmiddag hos Kim som har fyllt 17 år! GRATTIS! :) kimdahlbeck.blogg.se om ni har lust att kolla in (:

tjingeling!
och detta var outfiten på Melodifestivalen. Kjolen köpte jag i somras, har använt den
kanske 2 gånger, eftersom jag var tvungen att fixa massa på den.
Men det är fixat och den är perfekt nu! :D
Tröjan från Ginatricot, med uringning i ryggen.
Gladiator-skor från H&M (LOVE THEM!)


Kommentarer
Anonym

vem har designat din blogg? =)

2009-03-03 @ 17:15:32
Anonym

sjukt fint hår! vad använder du för locktång? :)

2009-03-11 @ 15:35:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0