Lördag 7 Mars 09



Tjena!

Igår blev en väldigt kort dag i skolan, 09.00-09.40 svenska, sen satt man och käkade frukost på EspressoHouse med Lidia, Kim, Emma och Matilda - jättemysigt! Satt där i ungefär 2 timmar, sen skulle jag & lidia tillbaka till skolan för att ha spanska kvart över 12. men den blev inställd så vi åkte hem till henne, kollade på modevisningsvideon som nu är ihopklippt till en film där man har filmat från 4 olika vinklar! :) nicenice! Kostar 50 kr att köpa med fodral och allt! :)
Vi åkte tillbaka till skolan till halv 3 för att vi hade bokat bio-salen där vi skulle visa videon, efter det stack man sedan till fridhem med oscar&wille.
Lagade tacos och chillade framför tvn&så. sen stack vi på bio vid 9, såg Benjamin Buttons. Efter det stack man hem :).

Idag blir det tjejmiddag hos kimsan vid 6, sen sticker jag med lite folk på fest i Höllviken. Sover borta, så jag kommer inte hem förrän imorgon. Kommer förmodligen in bilder imorgon :)

Dagens låt: Laurent Wolf - No Stress! :D



tjingeling!

frukost på EspressoHouse, apelsinjuice + chailatte + scones!



Lidia & jag



Kim & Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0