Fredag 27 Mars 09

mådde verkligen inte bra imorse, jätteont vid körtlarna i halsen, och kunde knappt svälja... Stack till skolan ändå, skulle ju bara ha musikalövning hela dagen nästan. :) Hade svenska i 40 minuter, där vi fick tillbaka våra argumenterande uppsatser som vi skrev i 3 timmar för några veckor sen. Det gick bra och då blev dagen automatiskt bättre! (:
Ska ju egentligen inte anstränga mig, men eftersom vi hade genrep för musikalen hela dagen idag så var jag tvungen att vara med lite, det blev bättre och bättre och tillslut satt allting som det skulle!

När man hade repat klart och så, då stack jag och kim till stan, fixade 80-talskläderna, tyvärr så tog det oss 5,5 timme att leta upp allt vi(Kim) skulle ha.. hahaha, fast det blev inte riktigt så kul tillslut när jag fick ont i mina fötter :( åkte hem och tog det lugnt, nu har jag städat hela huset, lagat mat till migsjälv, diskat undan, och ja... vad gör man inte när man är ensam hemma liksom?

uppsatsskrivning på måndag i svenska igen i 2 timmar, ska nog förbereda mig lite nu. annars blir det nog sova.. <3

Kramar från

 



80-tals kläderna!




















Kommentarer
Victor

diggar kläderna! fattas ett par ENORMA solbrillor bara, typ turkosa, hahah! ;D

2009-03-28 @ 00:34:32
URL: http://papagorgo.blogg.se/
johan

färgglatt ska det vara !!:D

2009-03-29 @ 20:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0