Snart mysdags med film!

Nu har jag kommit hem från min 2 timmar långa fotbollsträning som bestod av ösregn och åska. haha. Jag var dyngblöt när jag kom hem! Så nu har jag precis kommit ut från duschen, sitter med hårinpackning i håret också. Eftersom att jag då inte har klippt mig på 2 år... (GROSE jag vet...) fast vad ska man göra när man satt hårmodell och inte visste ett skit. Tydligen visste inte frisören heller ett skit. Men det blev som det blev. Nu är jag nästan nöjd, lite längre så är det hyffsat bra igen. Förresten för att nämna det så har jag tagit ut min hårförlängning. :)

Nu ska jag gå till sängen, ta en kopp te och kura ihop mig i detta regniga vädert och kolla på film!
Jobb imorgon igen.... Natti!

Kramar från





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0