Fredag 4 juli 09

Tjenixen!
Kom hem från några dagar i Falsterbo idag. Har legat på stranden några dagar och tagit det lugnt med älskling. Idag kom också Kimsan ner och la sig en stund, härligt. Sedan åkte jag och hon tillbaka till Malmö igen, när vi plötsligt blev sugna på morötter, dippa och film! Så hon kom till mig efter att ha varit hemma och vänt i detta varma vädret! Det blev Transformers och jag vill säga att jag underskattade den innan jag hade sett den......Men den var verkligen sjukt bra!

Har städat lite hemma nu och väntar på att mamsen och pappsen ska komma hem. Fast ska nog lägga mig snart iallafall, imorgon blir det stranden igen!(och jag som har bränt mitt ansikte.. hahahaha........................... lite mindre kul)


Förresten så kanske jag ska visa min student-outfit som jag sydde! Total kostnad; 175+24+15= 214 kr
så HERE-YOU-GO!


Kramar från












Kommentarer
Mia

jätte fint (y)

2009-07-07 @ 12:04:13
URL: http://underbaralillen.blogg.se/
Anonym

Sydde du blusen också?

2009-07-12 @ 20:18:43
Anonym

Sydde du blusen själv?:)

2009-07-31 @ 22:42:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0