En helt vanlig onsdag..

Idag har jag jobbat igen, 3e dagen men det känns som jag har varit där i evigheter! Det börjar bli lite roligare iallafall, för man lär känna personerna man jobbar med lite bättre :).
Träning ikväll igen, och jag hoppas INTE på något ösregn idag. Men det kommer nog hända ändå.

Förresten så hade vi bestämt att jag, Kimsan och Emma skulle cykla ut till bo01 och ta ett kvällsdopp och sitta och äta lite där en gång i veckan nu framöver.. men det verkar inte som det blir av heller - DUMMA VÄDER!
Ska iallafall se Harry Potter på bio på fredag, ska bli nice! :) Har hört att den ska vara bra?
hörs ikvällis.

Kramar från






Linne - Zara
Kofta - H&M
Shorts - Zara
Skor - H&M
Väska - Prag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0