Måndag 23 februari 09



Nu har jag nyss kommit hem från fotbollsträningen som varade i 2 timmar idag. Klockan är redan 10 och jag borde sätta mig och plugga en massa nu. Naturkunskapsprov på torsdag, redovisning på engelska på torsdag, läsa 7 kapitel till i spanskboken och berätta om en scen på torsdag och historia-inlämning på fredag. Jag känner verkligen lite panik inför hur denna veckan kommer gå... haha.
Förövrigt så har jag varit i skolan idag, hade håltimme från halv 11 - tio över 2, ganska chill faktiskt. Men kändes som jag skulle behövt den tiden till att plugga nu istället. Fast jag brukar ju hinna ifatt allt ändå med alla mina sena pluggnätter!


Och förresten så gillar jag verkligen listor! Så jag tänkte lista dem 5 absolut hetaste plaggen i VÅREN 2009 som man verkligen inte får missa!

1. GLADIATOR-SKON!
dem har verkligen kommit igen nu efter förra våren, men nu med hög klack! - och det tycker vi som är korta om! Själv ska jag inskaffa mig ett par i helgen från H&M, antingen i bruna eller svarta :)!
2. SOLGLASÖGON
solbrillorna är hetare än någonsin! Satsa på något mer runda eller pilotbrillor i vår - tänk på att skaffa budget-brillor eftersom det är SÅ lätt att glömma dom någonstans eller ta i sönder dem.....
3. TRENCHCOATS!
snyggare än snyggast i vår, både som långa/korta eller i massa olika färger, upp till dig!
4. JEANSJACKAN
för mysiga varma dagar är jeansjackan perfekt att släpa med sig!
5. ROSETTER!
rosetter av ALLA slag varsomhelst! På skon, på diademet, på klänningen, det är bara din fantasi som stoppar dig!


Själv sydde jag rosett på min klänning jag använde när jag var programledare på Malmö Borgarskolas modevisning 2009.
Här är bild på klänningen!


Kommentarer
johan :D

väldigt frääsig:D

2009-02-25 @ 13:27:03
NETTAN

Hej du.. vilken fin klänning..

skall genast lägga in dig under favoriter.. tittat in snart igen .. kram nettan

2009-02-25 @ 21:55:47
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.se
johan..

mums sikka ben haha :D!!:O^^

2009-02-26 @ 00:14:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0