17/12

Äntligen så har man slutat skolan och fått jullov! Jag kan inte föreställa mig att jag har gått hälften av gymnasiet nu. Tänk, jag har bara hälften kvar! Går det ens att föreställa sig? Undra vad jag gör om 1,5 år....
Idag hade jag iallafall sista provet. Egentligen, vilken lärare lägger ett prov absolut sista dagen man går i skolan innan jullov? Ja, vår lärare såklart. Typiskt att det var i världens flummigaste ämne också - filosofi. Förövrigt så gjorde mina omdömen jag fick idag att dagen verkade så mycket bättre än vad den redan var! :) Tack och lov för att mitt pluggande ger något resultat till slut. Även om folk säger att 2an alltid är värst på gymnasiet, så kan jag lugnt säga att jag tyckte 1an var mycket jobbigare.. Iallafall den linjen som jag går, vilket självklart också spelar en stor roll. Eller så är det bara jag som har lärt mig handskas med stress och planering mycket bättre än vad jag gjorde förr?
Och förresten, snön har kommit... ...TILL MALMÖ! :))))







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0