RIXFM-festival igår.

Jag såg fram emot detta och när jag väl stog där mitt i klungan av massa folk, så blir allt ett enda fiasko. Man hörde knappt vad Janet sjöng, Alcazar gjorde värsta missen och mimade allting till en inspelad låt, MorronZoo-gänget var dryyyyyyga när de skulle presentera nästa artist och storbildsskärmarna slutade fungera ett tag mitt under konserten. Det ENDA som jag verkligen tyckte var jävligt bra, det var Mika. När han kommer ut som sista artist står alla och skriker på honom, och han kör sitt eget race genom alla låtarna. Han hade sjukt bra inlevelse och var energisk - vilket får publiken att komma igång! Ja.. tyvärr Rixfm-festival det blir ett G- på er men MIKA himself får MVG+!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0