Paris Hilton - My new BFF

.... VEM behöver göra ett tv program för att få en bästa vän? Ha-ha säger jag bara. Varför gör hon det? Det är ju inte så att dem kommar att bli bästa vänner på riktigt? Det är klart att hon kommer få vara med Paris i början på allting, bara för PR och synets skull. Men för vad annars? INGENTING. Jag förstår verkligen inte dem personerna som har sökt till det. Är dom desperata efter sin idol, eller bara desperata för att få synas?
Tyvärr googlade jag det och såg att Brittany skulle vinna, eftersom vi är lite eftersända här i sverige. Men ändå? Jag menar kul liv? Varför gör Paris detta, för pengarnas skull av tv-bolagen? Jag tror hon har mer än tillräckligt mycket pengar redan... Jaja, det var ju kul för oss att se på.. eller ja, nästan iallafall.

Grattis brittany, du får vara Paris efterkälke i upp till ett halvår tills du dumpas i soptippen (dvs C-kändishögen) och glömmas bort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0