Nu har jag varit ambitiös!

Ja, nu har jag varit väldigt amibiös. Jag fixade en logga igår till påverkansutskottet på skolan, och idag har jag fixat en affisch som ska upp på hela skolan imorgon.

Idag har jag även varit på träningen, fast utan att träna. Fick massage på låren istället, dvs. han tryckte ut muskelknutorna - vilket gör så J*VLA ont...... Det värsta är inte ute än, utan jag har ett par stora, och några lite mindre knutor, så jag ska få den massagen 3 gånger till. Och helt allvarligt, jag gråter så ont det gör.. kommer seriöst ha blåmärken efteråt så mycket som han trycker :(...

Imorgon är det Officiell inspark för ettorna på skolan på kvällen. Tror jag ska vara där en stund, men jag får se hur länge.. vill ju träffa min älskling också. :)

Så.. nu ska jag gå och lägga mig! Vi hörs imorgon, natttinatti.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0