Middag med Emma och Kimsan

Jadå, vi bestämde oss för att ha en trevlig middag hemma hos mig. Så tillslut blev det jag som fixade huvudrätten och Kim efterrätten och Emma förrätten. Ganska trevligt faktiskt. Jag har tagit det lugnt idag, sov hos wille inatt efter att vi hade suttit på 040events 18+ disco på Gustav.
Tog bussen hem från wille vid lunchtid idag, och sen har jag städat mitt rum lite och förberett maten lite tills ikväll. :) Nu kommer dom om ungefär 30-40 minuter, så jag ska ut och duka lite nu!

Ganska chill klädsel idag, dvs. höga chinos med instoppat linne och ett härligt skärp till!



Kommentarer
ELLEN - eecederholm.blogg.se

skitsnyggt!

2009-08-16 @ 18:22:19
URL: http://eecederholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0