Ligger vid poolen och steker..



Ja, det är det jag gjorde precis innan jag gick in för att skriva ett litet blogginlägg. Det är härligt väder ute, likaså var det igårkväll. Cyklade hem till Wille och sedan cyklade jag tillbaka imorse för han skulle på golftävling i Falsterbo.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska antagligen bara ta det lugnt eftersom jag ska spela match på söndag mot Skabersjö borta.


Fast att jag tycker det är härligt med sol, så har jag fått en känsla av att jag längtar till hösten och vintern. Då man fryser istället för svettas. Jag längtar tills man får klä sig med stora halsdukar och dunjackor, söta mössor och varma vantar! ja.. tänk så mysigt det är när snön ligger på marken när man ska gå ut, fast det går väl inte precis att jämföra med när solen lyser in genom fönstret på morgonen och man vaknar.. Eller?
Nej, slutpratat om vintern. Men visst längtar man lite, lite, lite... ? :)

Kramar från










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0