Bråttom!

Idag fick jag lite bråttom till stan, visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig, men det blev tillslut ett par Acne jeans, vitt linne från ginatricot och en grön tröja från Filippa K + jeansjacka från Zara. Har tyvärr ingen bild för jag åkte hem i joggingbyxor efter att ha degat hemma hos wille. Nu ska jag snart lägga mig för dagen, imorgon har jag match på kvällen, ska bara sova hela morgonen :) Träffade många man kände i stan idag, vilket var väldigt trevligt men det var ganska proppfullt.. Förstod dessutom idag att jag verkligen har MISSAT hela rean på MQ. Jag har totalt glömt bort det. Måste verkligen dit, jag hittade massor av söta kjolar och väskor!

Här sitter jag och har lite tråkigt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0