Torsdag 9 april 09



Nu är påsken snart här, och självklart firar vi det med släkten uppe på Torpet! Åker dit om ca 3 timmar, när jag har packat och allt sånt :). Och då kommer alla kusiner och sånt vara där också. På påskafton kommer farmor&farfar upp och sover över också, det blir en massa påskäggsletande, äggmålande, lekar och god mat! Hoppas bara på fint väder så man kan sitta och plugga lite ute i solen, för det lär ju bli en del pluggande eftersom det inte finns så mycket att göra där! Fast självklart så har man ipoden med, och för guds skull får jag INTE glömma laddaren...... hur ska jag annars klara mig? :o

kommer hem söndag eftermiddag!
CIAO GUYS (;


Kramar från











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0