Måndag 13 april 09

Påsken är över och nu börjar allt det vanliga igen! Eller, så vanligt blir det ju inte för mig, för det första jag ska göra imorgon är inte skola, utan jag åker till stockholm! NICE, säger jag bara! kommer bli sjukt roligt, besöka riksdagen, få föreläsningar om trafficking och upptäcka stockholm city promenerandes! (; Ska försöka få Kim att fota mycket, så det blir en del bilder både här och på facebook :).


CIAO! (;

Nu finns det MASSOR med snygga sommarkläder på forever21.com! MISSA INTE DET :)

och självklart har jag skrapat ihop mina egna favoriter därifrån! WELCOME SUMMER säger jag bara!
      1. vit topp till lite finare kvällar, kombineras gärna med svart kjol eller jeans med hög midja.
      2. Färgglatt linne, till jeanschorts eller ljusa jeans.
      3. blå/vit klänning.
      4. gladiator-sandaler.
      5. gråa shorts med rosett, finns även i beige och marinblå.


Kramar från










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0